Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede er...
Laatste reactie
Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede ervaringen tot nu toe, maar wat we graag willen is dat er gedurende...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hoi iedereen,
Drie weken geleden heb ik 2 gasten gehad. Tot op heden heb ik geen geld van ze ontvangen. Ik heb contact met ze opgenomen maar ze beweren dat er al geld afgeschreven is van hun bankrekening. Weet iemand wat ik kan doen? Want normaal ontvang ik het geld erg snel.
Alvast bedankt!!
Lilith
Ik heb hetzelfde probleem, al van 2 verschillende gasten in de maand juni!
Heb jij al antwoord gehad hierover?
Groeten
Goendag,
Van juli tot vorige week ben ik altijd zeer snel betaald.
Keurig een dag, of twee dagen na inchecken aankondiging in mail.
Uiterlijk derde dag was het overgemaakt.
Afgelopen weekeind niets vernomen. Gasten zijn inmiddels weg.
Kan airbnb niet bereiken. Helpdesk pakt mijn vraag niet op.
Ook ik sta machteloos. Goede raad is zeer welkom.
Groeten, Arie.
Heb meer dan een maand geleden mensen in mijn huis via Airbnb.
Maar betalen dat is een story op zich.
Krijg richting 500 euro maar dit duurd al meer dan 4 weken dat ik het eerste geld mag ontvangen.
Hoe lang gaat dit nog duren.
Heb airbnb gezegd de sms van nieuwe mensen gaat snel.
Maar betalen gaat zeer sloom.
Pedro
Hi Lilith,
Ik hetzelfde probleem. Mijn gasten zijn een week geleden ingecheckt en uitgecheckt, maar ik heb nog steeds geen geld ontvangen.
Heb jij hierover contact op kunnen nemen met Airbnb? Het lukt mij niet contact/ een reactie te krijgen van Airbnb.
Groet,
Lotte
Gasten zijn anderhalve week geweest: meteen een melding gekregen van de betaling dat ie was overgemaakt: inmiddels 10 dagen verder... nog geen betaling binnen....