recensie

Ans0
Level 2
Amersfoort, Netherlands

recensie

Hallo,

Ik heb onderstaande recentie pas gekregen en weet niet goed wat er precies mee bedoeld wordt.
Moet ik nu ook de vierkante meters weergeven in de advertentie?
Ik heb 25 recenties van 4 of 5 sterren en dit is de eerste gast die iets over de grootte schrijft.
Ik heb duidelijke foto's en beschrijvingen.
zie hieronder de recentie:

Feedback over nauwkeurigheid:
Je gast heeft een aantal zaken gemeld die niet correct werden weergegeven in je advertentiebeschrijving: grootte van woning.

Ik hoor graag nog wat er mis is met de grootte van de woning?

3 Antwoorden 3
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Da's bijzonder. Zo'n melding heb ik afgelopen weekend ook ontvangen, terwijl het aantal vierkante meters gewoon in de omschrijving wordt genoemd.

Net even gebeld met Airbnb. Zij gaven mij het advies om dat stuk tekst er juist uit te halen omdat het kennelijk voor sommige gasten moeilijk is te begrijpen als er een aantal vierkante meter/foot wordt genoemd.

Omdat dit de eerste keer is dat ik een dergelijke melding ontvang (in meer dan 180 recensies), heb ik toch nog ergens het idee dat het om een bug gaat.

Ans0
Level 2
Amersfoort, Netherlands

Dank je Bob,

Ik heb geen vierkante meters vermeld in de beschrijving,

vreemd dat jij dat ook hebt.

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi,

AirBnB heeft tegenwoordig concurrenten, zoals bijvoorbeeld WimDu.
Op de site van WimDu (eigenlijk een 99% kopie van AirBnB), kun of moet je namelijk wel de vierkante meters van de accommodatie ingeven.
AirBnB biedt deze mogelijkheid (vooralsnog) niet (behalve dan in tekst).
Dat zou dus een oorzaak kunnen zijn van deze vraag.
Potentiële klanten shoppen tegenwoordig op een hele lijst van sites.

Mvrgr,
Cor.

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.