Greece residence tax /Ελλάδα φόρος διαμονής

Νικος3
Level 2
Rhodes, Greece

Greece residence tax /Ελλάδα φόρος διαμονής

Καλησπέρα είμαι ιδιώτης οικοδεσπότης μπορείτε να μου πείτε σχετικά με τον φόρο διαμονής πως τον εισπράτουμε υπάρχει κάποιος τρόπος μέσα από την πλατφόρμα ?  Ευχαριστώ προκαταβολικά! 

[Translation added by Community Manager]

Good evening, I am a private host, can you tell me about the accommodation tax, how we collect it, is there any way through the platform?Thanks in advance!

9 Replies 9
Bhumika
Community Manager
Community Manager
Toronto, Canada

Hi @Νικος3 , Welcome to the Community Center🌻! How are you? 

Were you successful in finding more information related to accommodation tax? If not, it would be a good idea to contact Airbnb Customer Support to know more. 

I'm also reaching out to a few Hosts from Greece if they could kindly help us with this question if possible : @Georgia314 @Ευτυχία2 @Mihalis0 @Anna14998 @Toni6082 @Emmanuel9 @Eleni219 @Catherine3304 @George123 .

There are a few Help Centre articles as well that may be helpful for reference of tax related information : 

There are also 2 Local Host Clubs in Greece, where you can join to ask this information from other Hosts in your region : 

Hope it helps!

-----

Please follow the Community Guidelines

Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη και για τις πολύτιμες συμβουλές θα της ακολουθήσω και ελπίζω να το καταφέρω 

Thank you for the support and for the valuable advice I will follow it and hope to succeed

George123
Level 10
Attica, Greece

@Νικος3  καλησπέρα σας.
Οι ιδιώτες οικοδ/τες δεν καταβάλουν φόρο διαμονής.Από 1/1/24 είμαστε υποχρεωμένοι να καταβάλουμε για κάθε μέρα διανυκτέρευσης το Τέλος Ανθεκτικότητας στη Κλιματική Κρίση  που κυμαίνεται από 0,5€ έως 10€ ,ανάλογα με τη κατηγορία και την έκταση του καταλύματος. Ολες οι λεπτομέρειες υπάρχουν στην εγκύκλιο της ΑΑΔΕ νο Α.1217/29-12-23.
Βεβαίως και μπορεί να τα εισπράττει η πλατφόρμα από τον επισκέπτη για λογαριασμό μας και να μας τα αποδίδει ,προκειμένου να τα πληρώνουμε κάθε μηνα στην Εφορία.Για να τα καταχωρήσετε στη πλατφόρμα, θα πρεπει να ενεργοποιήσετε τα επαγγελματικά εργαλεία, προσθήκη φόρων, διαλεγετε μία ονομασία,πχ τουριστικός φόρος ή φόρος διαμονης και εαν το σπίτι σας δεν είναι μονο κατοικία άνω των 80 τμ, βάζετε 1,5€ ανα διαν/ση για τη θερινή περίοδο.Την χειμερινή είναι 0,5€.

@Νικος3  Good evening.
Private hosts do not pay accommodation tax. From 1/1/24 we are obliged to pay for each overnight stay the Climate Resilience Fee, which ranges from €0.5 to €10, depending on the category and size of the accommodation . All the details can be found in the AADE circular no. A.1217/29-12-23.
Of course, the platform can collect them from the visitor on our behalf and return them to us, in order to pay them every month to the Tax Office. To register them on the platform, you will have to activate the professional tools, add taxes, choose a name , for example tourist tax or accommodation tax and if your house is not the only residence over 80 m2, you pay €1.5 per apartment for the summer period. In the winter it is €0.5.

Καλημέρα ! Ευχαριστώ για την ανταπόκριση , Μπαίνω από την εφαρμογή του iPhone και το έχω βάλει σε Επαγγελματικά εργαλεία και δεν βρίσκω την επιλογή προσθήκη φόρου μου βγάζει στην αρχή της σελίδας φορολογικά Στοιχεία και ακριβώς από κάτω μου λέει να προσθέσω αριθμό ΦΠΑ πρέπει να Συμπληρώσω κάτι  εκει το για να μου βγάλει την επιλογή προσθήκη φόρου ? 

Good morning ! Thanks for the response, I log in from the iPhone app and I put it in Business tools and I can't find the add tax option it shows me at the top of the page Tax Details and right below it tells me to add a VAT number I have to fill in something there for to remove the option to add tax?

@Νικος3  καλημέρα, απο λαπτοπ θα μπείτε. Δεν έχω επιχείρηση, στο φοα καταλύματος θα βάλετε το ΑΜΑ.

@Nikos3 good morning, you will enter from a laptop. I don't have a business, in the accommodation foa you will put the AMA.

Καλησπέρα σας. Πρέπει να χρησιμοποιησω τα επαγγελματικά εργαλεία ακόμα κι αν δεν είμαι επιχείρηση? Εκτός του ΦΠΑ που θα βάλω τον ΑΜΑ όπως είπατε, στα υπόλοιπα στοιχεία επιχειρησης τι βάζω? Ευχαριστώ

Good evening. Should I use the business tools even if I'm not a business? Apart from the VAT that I will put the AMA as you said, what do I put in the other business details? Thanks

@Γιάννης13 
ναι, πρέπει να επιλεξετε τα επαγγελματικά εργαλεία για να μπορέσετε να βάλετε το ΤΑΚΚ.Δεν σημαίνει ότι γίνεστε και επαγγελματίας.Ολοι οι ιδιωτες, ετσι το έχουμε κάνει.

Βάζω τα επαγγελματικά εργαλεία αλλά όταν πάω ρυθμίσεις φόροι μου βγάζει τα στοιχεία μου και να προσθέσω Φ.Π.Α. που πρέπει να πάω μήπως πρέπει να το κάνω κάπως διαφορετικά μπορείτε να μου εξηγήσετε βήμα βήμα ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση

@George123 Βρήκα από κει που προσθέτουμε από τις τιμές από το ημερολόγιο και το έβαλα ως τέλη  θερέτρου είναι σωστό έτσι?

I found where we add from the prices from the calendar and put it as resort fees, is that correct?