Markera dagar som tillgängliga i kalendern / Mark days as available in the calendar

Maria18732
Level 1
Karlstad, Sweden

Markera dagar som tillgängliga i kalendern / Mark days as available in the calendar

När jag markerade en vecka i oktober som tillgängliga och sen markerar en annan vecka som tillgänglig förblir datumen i andra veckan överkryssade men hela rutan är svartmarkerad och går inte att avmarkera. Hur jag än klickar får jag inte andra veckan tillgänglig. Vad gör jag för fel? Jag använder en Mac-dator och safari om det har någon betydelse. Min grundinställning är att alla dagar är otillgängliga tills jag gör dem tillgängliga. 


When I marked one week in October as available and then mark another week as available, the dates in the second week remain crossed out but the entire box is black marked and cannot be unchecked. No matter how I click, I don't get the second week available. What am I doing wrong? I use a mac and safari if that makes any difference. My default setting is that all days are unavailable until I make them available.

 

[translation added by OCM]

1 Reply 1
Paula
Community Manager
Community Manager
Port Moody, Canada

Hello @Maria18732 , Welcome to our Community!

 

Since you posted a few days ago, I wanted to check in and see if you're still facing this issue or if it's been resolved. Please let us know so our amazing Hosts can offer their suggestions.

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Por favor consulta las Normas de la comunidad