Hoi allemaal,
Als je op reis gaat probeer je er vaak vo...
Laatste reactie
Hoi allemaal,
Als je op reis gaat probeer je er vaak voor te zorgen dat je genoeg kleding bij hebt voor de gehele duur v...
Laatste reactie
Hoi allemaal,
Zoals gebruikelijk in het Communitycentrum willen we jullie laten weten dat er weer een aantal geweldige tips zijn van geweldige en ervaren hosts, zoals @Jue0 , het lid van de Adviesraad voor hosts, uit Nairobi, Kenia, die ons meeneemt naar een heel belangrijk onderwerp wanneer het komt op gastvrijheid: Netheid.
Het hebben van een zeer schone accommodatie zal je waarschijnlijk helpen om goede recensies te krijgen en om een van de redenen te vermijden waarom gasten negatieve recensies zouden achterlaten. En om hierin te slagen, hebben @Jue0 en andere ervaren hosts deze geweldige richtlijnen gedeeld:
1. Een strategie bepalen
Of je nu zelf de schoonmaak doet of schoonmakers inhuurt, het is van groot belang dat je ruimte na elk verblijf grondig wordt schoongemaakt, elke keer weer.
2. Bij het begin beginnen
Juliette benadrukt het belang om je tijdens het schoonmaken op bepaalde ruimtes te richten.
3. Op details letten
4. Harige situaties vermijden
Gasten willen nooit haar van iemand anders in hun ruimte vinden.
Dit zijn er maar een paar. Als je meer tips wilt, neem dan een kijkje naar dit Informatiecentrum artikel.
Ik weet zeker dat velen van jullie geweldige opgepoetste schoonmaaktips hebben die het verdienen om op deze lijst te staan. Deel ze alsjeblieft in de reacties zodat we alle best practices kunnen verzamelen om onze advertenties vlekkeloos te houden. 🔆
@Sybe Thank you for featuring this to our Dutch Community. Looking forward to some good conversations around this. Best. Jue
Ik begin eigenlijk altijd met de slaapkamers, minst lang werk zo zie je dat je vooruit gaat. Wat moed geeft. Trouwens bedden verschonen geeft stof af dat in andere ruimtes terecht komt. Dan doe ik zit en eethoek. Badkamer, wc en als laatste keukendeel want daar moet tussendoor nog regelmatig zijn om water te nemen ea dingen .
Bij elke schoonmaakbeurt alles in je handen hebben gehad, vanaf bestekbak, glazen, kopjes, borden, pannen, douchekop, lampen, gordijn roedes, randjes, tv AB , stofzuigerzak, afvalbak, deurknoppen keukensponsjes, letterlijk alles. En kijk ook naar de verloop datum van je brandpreventie apparaat, rookmelder.