Een warm welkom aan alle Superhosts!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Een warm welkom aan alle Superhosts!

Superhost_Blog.gif

 

Hallo,

Gefeliciteerd met het behalen van de Superhost status! Uw reactievermogen en betrouwbaarheid hebben het vertrouwen van uw gasten verdiend en ze blijven maar praten over uw uitstekende gastvrijheid.

Als u nieuw bent in het Communitycentrum, dan is dit een plek om in contact te komen met hosts over de hele wereld om meer inzicht te krijgen, verhalen te delen en elkaar te ondersteunen.

Stel uzelf hieronder voor aan andere Superhosts en voel u vrij om een beetje over uw huis, uw regio of uw favoriete hostingtip te delen. Wie weet? Misschien maak je zelfs nieuwe vrienden.

We zijn zo blij u te mogen verwelkomen als een van onze meest gewaardeerde hosts op Airbnb.

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

104 Antwoorden 104
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Yes, we zijn weer Superhost! 🙂

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Yes!!! @Wim-En-Lia0 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Arie19
Level 2
Oss, NL

It's just great to have become a superhost ! Never expected this after the start-up last May. Not only the accommodation, cleanness, availability of everything possible (from the use of the kitchen, to the use of the washing machine or dryer, or having your own coffee machine etc.) is important. Certainly your availabilty to answer questions, your kindness, your open mind and friendliness: this also accounts for a superhost. So proud to be one !! And, nice to know for new guests: we are going to expand the accommodation: a private bedroom, a private lounge room plus, of course, the private bathroom. New guests will get their own wing in the accomodation. Really looking forward to meeting them ! 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Gefeliciteerd @Arie19

 

De dingen die je zojuist hebt aangegeven zijn inderdaad erg belangrijk! 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mascha4
Level 1
Petten, NL

Voor de 2e keer op rij Superhost! Zo te lezen best een prestatie😀👌 Ons geheim? Ons tiny house is altijd brandschoon en we hebben altijd een gepersonaliseerd welkomskaartje met een fles wijn klaarstaan bij aankomst met iets lekkers. Verder reageer ik altijd binnen enkele minuten en heb ik nog niet 1x een boeking hoeven annuleren. De feedback van onze gasten is top en we zijn dan ook ontzettend trots op onze kleine parel aan de kust.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Zozo! Wat een verwennerij! 😉 @Mascha4 

 

Keep up the good work! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Friederike49
Level 2
Groningen, Netherlands

Hey Quincy en Airbnb-host-collegae,

Wat leuk 🙂 om (weer) Super Host te zijn! Fijn en hartelijk dank voor de waardering!

Leuk ook om hier al jullie berichten en reacties te lezen! Dat brengt weer even een lach 🙂 op mijn gezicht in deze moeijlijke tijden - all around the world!

Voor nu wens ik iedereen alvast een fijn weekend toe:

Blijf gezond, stay aware and take care! 

Friederike, Groningen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Friederike49 @Quincy @Mascha4 @Arie19 @Marieke35 

 

Yes wij horen ook weer bij de gelukkig! Gefeliciteerd allemaal 🙂

Friederike49
Level 2
Groningen, Netherlands

@Wim-En-Lia0 , @Mascha4 , @Arie19 en @Marieke35 

 

Dank Wim en Lia voor jullie felicitaties! Ook van mij een bloemetje voor iedereen 😉 Gefeliciteerd!Gefeliciteerd!

groeten, Friederike

Arie19
Level 2
Oss, NL

Yes ! Superhost. Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie nominatie !!!

 

Yolanda289
Level 2
Nijmegen, Netherlands

Vandaag superhost geworden! Ik was er niet op uit, maar toch fijn om die erkenning te krijgen. Yoehoe!! Ik vind het belangrijk dat mensen mij met respect behandelen, en dat ik me thuis voel. Dat is wat ik gasten geef. Ik vind het nog steeds hartstikke fijn om mensen te verwelkomen.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Geweldig nieuws @Yolanda289🎉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Yolanda289 @Arie19 @Friederike49 @Mascha4 @Quincy 

 

Yes wij hebben het ook net weer gehoord, super fijn weer!

Allemaal van harte gefeliciteerd en een fijn weekend!!

Friederike49
Level 2
Groningen, Netherlands

Dag allen, Ja! Heel fijn dat de waardering in deze tijden doorzet! Jullie ook allemaal gefelicteerd! @Wim-En-Lia0 @Noel631 @Annelies67 @Yolanda289 @Quincy 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ook gefeliciteerd @Friederike49!!! 🎉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf