[FESTIVAL] De natuur, een redding van de pandemie

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[FESTIVAL] De natuur, een redding van de pandemie

Quincy_0-1629982923240.jpeg

 

Screenshot 2021-08-26 at 14.13.04.pngDit thema maakt deel uit van het Communitycentrum Hospitality Festival. Het originele topic werd gepubliceerd op de Spaanstalige Communitycentrum door @Juan306, en is door ons vertaald.

 

Beste Airbnb community, ik denk dat ik een risico neem bij het kiezen van een thema in verband met de pandemie, die zoveel mensen over de hele wereld heeft getroffen en zoveel levens heeft geëist, maar ik heb besloten om het te doen om de voordelen van de natuur, ik bedoel de natuurlijke omgeving, te erkennen. 

 

In deze tijd heb ik veel verhuurders horen klagen over de moeilijke woonsituatie, in de meeste gevallen als gevolg van beperkingen op het toerisme en de mobiliteit in het algemeen, specifiek toen de lockdown in werking ging. We hebben die momenten hier ook meegemaakt, en ik zal niet bespreken of het wel of niet de juiste behandeling was. Het grappige is dat ondanks de beperkingen, mijn huisje altijd druk en geraadpleegd was. 

 

Er was een opmerkelijke verandering, want tot dat moment denk ik dat ik slechts twee keer gasten had ontvangen voor een maand, in het ene geval was het een echtpaar dat op het punt stond om te trouwen, die wilden proberen om op het platteland te wonen als een optie om zich te vestigen als ze eenmaal getrouwd waren, en in een ander geval een jonge buitenlander die een vriend kwam bezoeken die hij op een eerdere vakantie had ontmoet en die blijkbaar plannen had om de relatie te versterken. Andere reserveringen waren vroeger weekenden of een paar dagen. Maar de lockdown in de steden en het thuiswerk bracht veel mensen ertoe om die tijd liever op het platteland door te brengen. En zo begon het dat ik verzoeken kreeg voor een verblijf van een maand, meestal voor een enkele gast. 

 

Ik kreeg zelfs een reservering van drie maanden van een aardige Canadese gast, de eerste twee maanden alleen en de laatste vergezeld door haar moeder. En natuurlijk, de eerste verandering die ik had moeten maken was de internetverbinding, die ik tot dan toe niet nodig had. Ik had zelfs geluk dat de eerste gast die erom vroeg een Colombiaan was die uit New York kwam op zoek naar een huisje om als bewoner in de omgeving te verblijven. Hij bood zelf aan om de installatie met mijn toestemming uit te voeren en moest voor alles zorgen, omdat ik vanwege de beperking in mobiliteit niet vanuit mijn huis naar het huis kon verhuizen (we konden die maand het huis niet uit). 

 

Quincy_5-1629982923399.jpeg

 

Ik moest toen ook nadenken over hoe de verandering van beddengoed en bad- en keukenhanddoeken, evenals de algemene schoonmaak van het kleine huis, uit te voeren. Ik besloot om de verandering van kleding te doen uit beleefdheid en ook een maandelijkse algemene schoonmaak. Ik realiseerde me dat gasten rustig kunnen zitten zonder een shaker of het verplaatsen van een bezem, dus het was beter om het zelf te doen, zodat het uiteindelijk niet moeilijker zou zijn om schoon te maken. Het fortuin dat ik had van het hebben van zoveel eenzame gasten voor seizoenen van een maand, twee maanden en tot drie maanden is nog steeds nieuwsgierig. Nou, niet altijd zo eenzaam, een van hen met twee puppy's, en een met zijn kleine jongen. 

 

Quincy_4-1629982923371.jpeg

 

Alle zeer mooie ervaringen, zeer rustige mensen, die hun toevlucht zochten in het midden van de natuur. Nou, ik moet toegeven dat een ervan niet de beste ervaring was, eerder de ergste die ik in mijn hele Airbnb bestaan heb gehad, maar uiteindelijk werd het niet groter en het ergste ervan, de slechte recensie en de minimale beoordeling, kon na een aantal maanden van klachten van mij bij Airbnb worden geannuleerd. 

 

Er is veel ervaring opgedaan in deze tijd. Mijn aanbevelingen en huisregels zijn al een publicatie geworden die veel gelezen moet worden, maar het is een onderdeel van het leren als verhuurder. Toch schaam ik me er niet voor om ze na een aanvraag in de chat te delen, of ik heb net een directe reservering ontvangen. Ik heb geprobeerd dat jullie door de inhoud heen een vriendelijke en vertrouwende toon kunnen voelen, wat uiteindelijk, denk ik, is wat we allemaal als sociale wezens willen weven. 

 

En om afscheid te nemen, laat ik wat foto's achter van de omgeving van het huis en het bos, waar je het beste gezelschap kunt vinden dat de natuur ons biedt.

 

Quincy_3-1629982923252.jpeg

 

Quincy_2-1629982923355.jpeg

 

Quincy_6-1629982923339.jpeg

 

Quincy_7-1629982923311.jpeg

 

Quincy_8-1629982923251.jpeg

 

Quincy_9-1629982923265.jpeg

 

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf