Hoe beheer jij je advertentie wanneer je op vakantie bent?

Quincy
Community Manager
Community Manager

Hoe beheer jij je advertentie wanneer je op vakantie bent?

AirbnbVakantie.png

Hallo allemaal!

Nu de lente eraan komt, kijk ik ernaar uit om te genieten van langere, lichtere dagen en misschien een paar weekendjes weg om nieuwe plekken te ontdekken! ☀️

Maar de vraag die ik jullie vandaag wil stellen is: hoe beheren jullie je Airbnb-advertentie wanneer jullie besluiten even pauze te nemen of op vakantie te gaan?

Dit gesprek is voor iedereen: deel jullie tips of ervaringen, zodat ook nieuwe hosts nuttige ideeën kunnen opdoen over hoe ze hun accommodatie het beste kunnen organiseren én kunnen genieten van een welverdiende vakantie.

Ik kijk ernaar uit om jullie reacties te lezen en samen veel waardevolle suggesties te ontdekken! 🙏

Ik zie jullie graag terug in de reacties, 👇

Quincy 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

7 Antwoorden 7
Quincy
Community Manager
Community Manager

@Katja202 @Bob297 @Mirjam0 @Mieke0 @Kirsten266 @Emiel1, hoe beheren jullie je Airbnb-advertentie wanneer jullie besluiten even pauze te nemen of op vakantie te gaan?😊

-----

Mijn moeder neemt de honneurs over. Dan heeft zij ook gelijk een minivakantie want ze woont niet in de buurt. 
maar ik beheer zelf de communicatie 

Wat handig zeg @Kirsten266! Heeft ze dat vaak voor je gedaan? 😊

-----

Bob297
Level 10

Dat is heel eenvoudig 🙂
Ik neem m'n laptop mee en ik heb/koop altijd wifi

Zo kan het natuurlijk ook @Bob297😃

-----

Emiel1
Top Contributor

Als ik op vakantie ben, dan is mijn Airbnb gesloten.

Mijn kalender staat normaal alleen open voor boekingen die starten op korte termijn (binnen ca. 4 weken).

Tegen de tijd dat ik bijna weer terug kom,zet ik de kalender weer open en check ik weer regelmatig mijn account.

Dus als ik afwezig ben doe ik vrij weinig met mijn Airbnb account.

Hoi @Emiel1, sluit je je Airbnb altijd als je op vakantie gaat? 😊

-----

Please follow the Community Guidelines // Per favore segui le linee guida della community

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.