Wat is je populairste voorziening?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat is je populairste voorziening?

Quincy_0-1732200347376.jpeg

Hallo allemaal, fijne donderdag!

Als host weet je dat sommige functies een groot verschil kunnen maken in de beslissing van een gast om een ruimte te boeken.

De meest memorabele functionaliteit wordt een magneet die ervoor zorgt dat een gast de ene accommodatie boven de andere verkiest. Misschien is het een jacuzzi met een adembenemend uitzicht, een barbecue die perfect is om alle gasten samen te brengen, of een volledig uitgeruste keuken die klaar is voor gebruik. 🛁🍖🍳

De gasten die op zoek zijn naar hun volgende bestemming denken misschien wel aan deze voorzieningen, die van hun verblijf een onvergetelijke ervaring maken.

Wat is het meest populaire of unieke voorziening van jouw accommodatie? Wat maakt jouw ruimte onvergetelijk voor gasten?

Ik zou graag willen weten wat jij doet om jouw ruimte eruit te laten springen en gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen!

Quincy 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

10 Antwoorden 10
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat is jullie populairste voorziening? @Bob297 @Kirsten266 @Patricia3617 @Mirjam0 @Mieke0 @Katja202 @Barbera0👀

-----

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hi @Quincy 

Daar zijn echt maar 2 antwoorden op mogelijk bij ons. In de winter is dat de houtkachel en in de zomer de zonsondergang vanaf het terras en vanuit het bed. 🌅

Daarlopen we verder niet mee te koop, want je kan beter under scoren (en vervolgens vinden ze je plekje zalig) dan dat je jezelf de hemel in prijst (en toen viel het verblijf enorm tegen).  

Mooie foto's, mooie foto's en nog eens mooie foto's, volgens mij verkoopt dat je plekje echt nog steeds het best. 

Groetjes Katja

Groetjes Katja
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Katja202!,

Dat klinkt echt heerlijk, die houtkachel en die zonsondergang! Klinkt als een perfecte winter en zomercombinatie 😁 En ik snap je aanpak helemaal! Het is altijd fijner om verwachtingen te overtreffen dan andersom.

Dankjewel voor de tip over de foto’s! Welke soort foto’s werken volgens jou het beste: meer sfeermomenten of juist strakke overzichtsfoto’s?

Groetjes,

Quincy

-----

Patricia3617
Level 10
Zutendaal, Belgium

hallo@ Quincy, 

In het zuiden van Spanje is 1 parasol, airco, en het zwembad niet weg te denken 😎🤠🌞;

Zonder zou ik  gewoon GEEN boekingen hebben denk ik , te meer dat de concurrentie moordend is 😅.

Groetjes, Patricia.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Patricia3617

Hoe gaat het?

Haha, ik kan het me helemaal voorstellen! 😅 In dat klimaat zijn een parasol, airco en zwembad echt geen luxe maar pure noodzaak. Met die concurrentie daar moet je inderdaad scherp blijven.

Quincy

-----

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Quincy 
een geweldig strand en restaurants op 2 minuten lopen. Zeewater van minimaal 28 graden en 365 dagen mooi weer, Een mooi eiland met veel mogelijkheden voor uitstapjes, waarbij ik de gasten dan ook op afstand begeleid

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Bob297!

Tijdje niet gesproken! Ik hoop dat alles goed gaat 😊 

De combinatie van strand, heerlijk warm zeewater en jouw persoonlijke begeleiding maakt het echt bijzonder.

Wat voor soort uitstapjes zijn meestal favoriet bij jouw gasten?

-----

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Quincy 
Alles gaat goed Q. Net terug uit Curacao.
De uitstapjes zijn gevarieerd:
Wandelen kunstroute met streetart
Beklimmen Christoffelberg
Wandelen langs de ruige Noorkust
Kitesurfen bij de St Jorisbaai, Golfsurfen bij Playa Canoa, windsurfen bij de Caracasbaai
Bezoeken leuke restaurants
Snorkelen met schildpadden
Duiken
Bezoeken prachtige stranden
Tennissen of Golfen
snorkelen bij een gezonken sleepboot
Bekijken flamingos
Hikes, al dan niet onder begeleiding

teveel om op te noemen 🙂 De meeste gasten zijn na 14 dagen nog niet uitgekeken

Roel68
Level 2
Meppel, Netherlands

Bij mij is dat vooral de persoonlijke begroeting bij binnenkomst. Dan nog de airco voor verkoelen/verwarmen. Ook waarderen gasten mijn iptv.  Waar ze ook vandaan komen, tv kijken in eigen land/taal vinden m'n gasten geweldig. En last but not least, de korte afstand naar de gezellige binnenstad van Meppel en supermarkten tegenover mijn accommodatie. 

Groetjes, Roel. 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Roel68

Wat leuk dat je de persoonlijke touch zo centraal stelt—dat maakt het verblijf echt uniek! 😊

Zo'n specifieke streaming service dat veel opties heeft klinkt ook als een slimme extra; ik kan me voorstellen dat gasten dat enorm waarderen.

Heb je een favoriete plek in de binnenstad van Meppel waar je je gasten altijd naar toe stuurt?

Groetjes,

Quincy

-----

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf