Problème de reservation

Luce1
Level 1
Brussels, Belgium

Problème de reservation

Bonjour,

J'ai un problème avec une réservation. Elle est indiquée dans mon calendrier mais n'apparait pas dans ma liste de reservations. Apparement le guest a déjà fait le payement mais je n'ai pas reçu de confirmation. Pouvez-vous régler ce problème. Merci!

6 Réponses 6
Anonymous
Non applicable

@Luce,

Vous êtes ici sur un forum d'hôtes comme vous, sans aucun contact direct avec airbnb. Je vous suggère de contacter le service client afin qu'ils puissent vous renseigner.

De plus vous avez posté votre demande sur la communauté anglophone.

@Lizzie thanks for redirecting Luce to the french CC, I'm with the phone and can't add any link to the post.
Lisa77
Level 1
Barcelona, Spain

Hi @Anonymous,

Apparently I'm facing the same issue then @Luce1, I tried to contact the client support whithout success: The contact page leads me nowhere... link Here is the link I usedPage de contact

This is the view of my calendar:

Vue calendrier(Yes I do own a master's degree with paint drawing -_-' )

Could someone contact me so we can fix this please ?
Thanks in advance 🙂

Lisa & Théo.

Anonymous
Non applicable

@Lisa77,

I saw on your profile you speak french so you should understand what I wrote back to Luce... You are posting on an Airbnb Host Forum, I'm a host, like you or everybody here, without any link with airbnb staff, even the community is not managed by airbnb.

I would suggest you to contact directly airbnb. Here a link to a Community Help Guide to this end: Contact-Airbnb-A-Community-Help-Guide.

Diego23
Level 1
Bordeaux, France

Merci! Comment joindre le service client ?

Anonymous
Non applicable

@Diego,

Lisez les messages précédents, c'est indiqué.
Régine5
Level 2
Agde, France

comment écrire au service clients ?

Consulter les articles du Centre de ressources

Préparer votre logement pour accueillir les voyageurs
Conseils d'hôtes Airbnb Plus : comment ajouter des touches d'attention
Aider les voyageurs pendant leur séjour