hoe kan ik persoonlijk contact krijgen met een medewerker van airbnb

hoe kan ik persoonlijk contact krijgen met een medewerker van airbnb

 
49 Antwoorden 49
Germaine3
Level 1
Plombières, Belgium

Ik probeer ook contact te krijgen omdat ik een boeking geaccepteerd heb maar de gast niet verder komt om te bevestigen.

dit is al de 2de keer. Heel vervelend als je dan alleen maar standaardvragen krijgt bij het helpcentrum.

ik wil deze questie meteen oplossen. Schijnt onmogelijk te zijn.

Anneke3
Level 1
Wergea, Netherlands

Is persoonlijk contact niet gelukt? Hopeloos ik heb problemen met het direct bevestigen van een aanvraag terwijl ik nog niet gereageerd heb snap hier niets van. Nu is het fout gelopen en de aanvragen moet de servicekosten betalen en nu wordt mij gevraagd of ik de kosten wil voldoen aan de aanvrager. Heeft iemand dat al eens meegemaakt?

wie weet hoe je contact kan maken met Airbnb??

Corine10
Level 1
Schagen, The Netherlands

Is gewoon onmogelijk. Hele slechte zaak!!!

 

Wil1
Level 2
The Hague, Netherlands

ik zoek nu al enkele dagen naar een mogelijkheid van persoonlijk contact met welke medewerker dan ook.

gasten willen betalen maar dat lukt niet met ideal. Hoe los ik dit op?

Bernadette26
Level 1
Tilburg, Netherlands

Ik heb hetzelfde probleem, krijg geen antwoord terwijl mijn bedoeling is het correct te regelen...
Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Bellen: 020 5222333, of: persoonlijk bericht naar Twitter: @ Airbnb_Help Of  naar Facebook AirbnbNederland ( daar staat ook het  hierboven gemeld telefoonnummer )

Marianne63
Level 1
Heiloo, Netherlands

Ik wil een nieuwe anvraag weigeren, omdat de prijs in de zomerperiode, niet overeenkomstig is met het voorgestelde tarief van Airbnb. Dit is namelijk het wintertarief vanaf oktober 2016 tot mei 2017. 

Verder verhuren wij in het hoogseizoen alleen per week.

Kunt U mij zeggen hoe dit te weigeren en geen goedkeuring te geven. Tot voor kort kon dit namelijk heel makkelijk.

 

MET vriendelijke groeten,

 

Marianne

Shaan3
Level 2
The Hague, Netherlands

  1. Airbnb is echt een moeilijke website als je klacht indient of een mail stuurt krijg je ze terug . Emailadressen die niet werken en ga zo maar door . Ook als je bij het hulpcentrum een vraag indient bijvoorbeeld geld terugvragen zeggen ze binnen zoveel tijd opgelost maar niks van waar .
Shaan3
Level 2
The Hague, Netherlands

Waarom rekenen jullie Service Kosten als jullie niks waar kunnen maken richting klant .

Ik heb drie accomodatie geboekt via jullie maar niet een loopt goed . 

1. Negombo . Meneer rekent extra geld voor Airco terwijl op de website staat inclusief . Zien jullie dat dan niet als iemand boekt of boeken jullie maar klakkeloos . Dan zijn jullie net zo fout als deze goede meneer Imran . 

2. Kandy boeken we voor drie nachten maar jullie rekenen voor drie personen  jullie zien toch dat we met ons tweeen reizen of waren jullie in slaap gesukkeld. 

 

 

 

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Beste Sjaan,  Toevallig lees ik je post,  hij staat in  het hoofdstuk Airbnb Open. Airbnb  Community  is een  plek waar hosts onderling  vragen  beantwoorden of adviezen geven. Airbnb  leest dit niet.

Airnbn is een platform dat  gasten en verhuurders  met elkaar in contact brengt en de   site heeft  zoveel mogelijkheden dat het best even  oefenen is  voordat je alles door hebt.  in de afdeling Help kan je ook veel lezen.

 

 Voor direct contact met Airbnb kan je het beste bellen met 020 5222333  of  je vraag  stellen ( in het Engels ) via Twitter . Zeker doen wanneer je denkt dat ze je vergeten zijn.

  Als er  iets verkeert is ingesteld,  bv  3 personen  ipv 2,  kan  je  een verzoek  tot wijziging in te dienen bij  je  verhuurder. (bij je reizen klik op wijzig of annuleer)

Hopelijk kan je wat met mijn antwoord en succes 🙂

Shaan3
Level 2
The Hague, Netherlands

Beste Mirjam, 

wat fijn dat je reageert op mijn schrijven maar ik gebruik geen twitter en weet echt niet hoe ik het hoet doen . Zelf ben ik op leeftijd en heelveel last waar we verblijven op dit moment . Werk jij voor Airbnb ? Wij hebben namelijk 3 accomodaties geboekt via hun . Een in Negombo Hoofdadres , daarna zijn we naar Galle gegaan voor 1 nacht dat ging goed en voor Kandy hebben ze een fout gemaakt ik heb voor drie nacht geboekt maar ze hebben voor drie personen gerekend.  

 

Shaan3
Level 2
The Hague, Netherlands

Mirjam, van alles gedaan om Twitter te downloaden en dat ding aan de praat te krijgen maar we zitten numop Sri Lanka en de code die ze sturen krijg ik niet door . Dus moeilijk om in contact te komen met Airbnb . Ik heb een brief ontvangen van een zekere  Debbie een Case Manager in de Airbnb. , ik zou haar mail moeten beantwoorden , alleen hoor ik jammer genoeg niks van haar en weet niet als mijn mails bij haar terecht komen want ik krijg ze terug ... ik heb ze ook via ander email adres terug gestuurd maar hoor helemaal niks . Erg slordig . Zo ga je toch niet om net klanten . 

Ik heb zoveel problemen hier en kan negergens terecht .stel de mensen zetten ons op straat wat gebeurt er dan ,,,, 

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Hallo Shaan,

Nee ik ben geen  Airbnb medewerker, maar samen met een aantal  Amsterdamse hosts  hebben we al  4 jaar een 'zelfhulp groep' . 

Het meest actieve contact loopt via de Facebook pagina Airbnb Hosts Amsterdam, vaak binnen  20 minuten een  oplossing via een van de hosts. Ook  hosts  of gasten van buiten Amsterdam zijn lid  en komen met vragen. Eens in de maand  hebben we een inloop borrel  in Cafe Scheltema, waar men elkaar kan ontmoeten en elkaar vragen als deze  kan stellen.

In  het geval van een verkeerd geboekt aantal personen kan je  via de link die ik aangaf  (bij  je reservering de link  cancellen  of veranderen aanklikken)  de verandering aanvragen.

Als  je daar niet uit komt: bellen met 020 5222333. De wachttijd  kan lang zijn, maar de medewerkers zijn erg vriendelijk en zullen je helpen.  Zorg ervoor dat je je reserverings code  bij de hand hebt, dan kunnen  de medewerkers je reis terug vinden. De reserveringscode zie je bij je  Reizen->bekijk reisdetails.

Succes! Mirjam

 

 

Arlene26
Level 1
Oostzaan, Netherlands

Dag Germaine,

 

Mijn naam is Arlene en ik heb hetzelfde probleem vandaag ervaren.

Hoe heb jij het uiteindelijk opgelost?

Mijn idee is dat als iemand niet kan boeken bij airbnb, omdat er niet betaald wordt, terwijl diegene niet eens de kans krijgt om te betalen, het de fout is van airbnb. Als ik dan niemand te spreken krijg, ga ik het met de gast zelf oplossen. Heb jij dat ook zo gedaan?

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf