hoe kan ik persoonlijk contact krijgen met een medewerker van airbnb

hoe kan ik persoonlijk contact krijgen met een medewerker van airbnb

 
49 Antwoorden 49
Ferry2
Level 2
Woerden, Netherlands

hoe kan ik in gesprek komen met een boeking van gistermiddag? ik heb hem per abuis op ontsterren gezet/hij bood 600,-euro voor 18 nachten kan hem niet meer bereiken U?

b v h dank  Fam. colje

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Via dashboard >inbox> bericht van betreffende gast. 

Anjo0
Level 1
Heiloo, Netherlands

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan nergens iets vinden en ook geen emailadres of telefoonnummer. Ik wil weten hoe ik de prijzen van 2016 kan overzetten naar 2017, want ook dat kan ik nergens vinden. De ondersteuning is tot nu toe voor dit soort zaken niet geweldig. Ik krijg wel een professionele fotoshoot, dus dat is weer heel positief. 

Graag antwoord op beide vragen.

Groet

Anjo

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Beste Anjo, 

Ik zie nu pas  je post, omdat het in  het hoofdstuk Airbnb Open staat Hopelijk ben je er inmiddels al achter boe  het instellen van je prijzen werkt.

Omdat er zoveel mogelijk is met de website is  het best complex , vooral wanneer je pas  begint te verhuren via het Airbnb platform. Voor  vragen met betrekking  tot de website, bv  over  het instellen van je prijzen kan je  vanalles lezen  in  de Help afdeling .

Ook kan je terecht op de community site,  of via onze FaceBook  pagina Airnbn Hosts Amsterdam, waar ook  hosts van buiten Amsterdam van harte welkom zijn!

Ik hoop dat ik  je een  bevredigend antwoord kan geven hier op de  community site. 

Wanneer  je je prijzen hebt ingesteld op Beheer  je advertentie ->Kalender en meer->tarief instellingen en  geen gebruik maakt van de  Slimme Tarieven zullen je prijzen ook het jaar erop niet veranderen.    Je kan altijd  je eigen prijs bepalen. Ook per dag.  je klikt dan op de dag  die je wilt veranderen en  klik op aanpassen, daarna klik je op wijzigingen bewaren. Je kan zo  hele blokken  dezelfde prijs  hgeven , of de weekeinden  wat hoger.  Hier vind  je vanalles over tarieven  instellen.

Met de Slimme Tarieven  aan  berekend de Airbnb computer  voor jou  de beste prijs, gebaseerd op vraag en aanbod en jouw geschiedenis. Ook hier kan je  de prijs waartussen de Slimme tarieven zich zal bewegen zelf bepalen.

 

Het is  even puzzelen, maar vraag gerust hier op het community Center en zoek op in het Help  Center op de website  We hebben  in Amsterdam een inloop borrel op de 2e maandag van de maand, waarbij hosts ook kunnen komen met hun vragen . Ook  geven we bij tijd en wijle  workshops over het instellen van je website. Houdt de  events dus in de gaten!

Joke0
Level 1
Oudkarspel, Netherlands

JeeCee

 

Ik ben net begonnen met aitb&b. Had aangegeven gasten te kunnen ontvangen na 1 juni. Tot mijn ontsteltenis stond er een duits echtpaar voor de deur op 28 mei. Ik was in Griekenland op dat moment. Deze mensen hebben van mij nooit een accoord gehad.

Moest ik met buren gaan regelen dat zij in ons huis konden en nu hebben ze een klacht gestuurd naar aitb&b. Zou dus ook graag een telefoonnr.hebben om toelichting te vragen en te geven.

Moniek1
Level 2
Carvoeiro, Portugal

Had je wellicht direct boeken aanstaan per ongeluk?

 

Groet

Natascha

Pedro59
Level 2
Utrecht, Netherlands

Krijg een mail van Airbnb van een persoon. 

Maar heb die persoon al meerdere berichten gestuurd.

Maar die persoon stuurt mij niks geen berichten. 

Sommige mensen zijn erg vreemd op Airbnb.

 

Pedro 

Ilse9
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Hier ook hetzelfde probleem. AirBnB heeft mijn agenda geblockeert en nu kan de persoon die graag wilt boeken niet boeken. 

Is het al iemand gelukt om contact te krijgen?

 

Cesca0
Level 1
Arnhem, Netherlands

 Ik was bezig onze studio aan een gast te verhuren voor een hele maand, terweil ik hem  (gast nr. 1) een speciale aanbieding heb gestuurd heeft iemand anders direct geboekt, natuurlijk middenin.. ik heb dus de nieuwe boeking moeten annuleren, maar nu blijft deze dag geblokkeerd en gast nr 1. kan  de speciale aanbieding niet boeken.. airbnb werkt super totdat iets anders verloopt dan wat in het system past, ik wil ook graag directe contact met airbnb om dit probleem op te lossen...!!!

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Airbnb helpdesk voor  Nederland: 020522333 ( gevestigd in Ierland,  met geluk krijg je een Nederlands sprekend persoon, anders Engels sprekend)

Ook krijg je snel reactie via het Twitter account #AirbnbHelp ( Engels)  of Facebookgroep  @AirbnbNederland ( kantooruren)

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Airbnb helpdesk voor Nederland: 020522333 ( gevestigd in Ierland,  met geluk krijg je een Nederlands sprekend persoon, anders Engels sprekend)

Ook krijg je snel reactie via het Twitter account #AirbnbHelp ( Engels)  of Facebookgroep  @AirbnbNederland ( kantooruren)

Ilse9
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Hier ook hetzelfde probleem. AirBnB heeft mijn agenda geblockeert en nu kan de persoon die graag wilt boeken niet boeken. 

Is het al iemand gelukt om contact te krijgen?

 

Marga-And-Rico0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

ik bel hen altijd via 020 5222333! goede service

Hello

Is dat een nummer in Nederland?

En hebt u ook een email adres?

 

groetjes

Carine

Ineke2
Level 2
Zutphen, Netherlands

Beste collega's

 

Wat een  ergernis deze week mbt contact krijgen met airbnb. 

 

Na het per ongeluk ontdekken van een reservering via airbnb welke niet in mail was gepost.

Bij het helpcentrum alle adviezen doorgelopen en opgevolgd. Je verwacht nadat de fout toch echt niet bij jou maar bij airbnb ligt dat er dan komt te staan: "en mocht u niet geholpen zijn dan kunt u contact opnemen met....". Maar dat staat er niet. 

 

Op deze community-site heb ik ergens een 020-nr gevonden en gedraaid. Raad!? Engelstalig sprekend persoon. Ik vroeg of ik mogelijk een Nederlands sprekend persoon aan de lijn kon krijgen omdat men dat pretendeert. Hij zei dat ik nog eens moest proberen omdat het wrs druk was. 2e keer ook met 4 sec. werd er al opgenomen. Engelssprekende persoon. Ik kreeg een mailadres! Fout. 3x een ander gestuurd met bv. "NL" erachter. Niks. Ik heb werkelijk die hele site uitgespit maar heb nergens iets kunnen vinden.

 

Nu is het met de reservering goed gekomen maar wat als ik niet had gereageerd binnen 24 uur. Een boete? Met wie kun je overleggen?

Waar kun je je beklag doen over airbnb? 

Na een aantal jaren ben ik er wel achter dat het een zeer onvriendelijk, nauwelijks te benaderen instituut is waarbij je - áls je al contact hebt - aan het kortste eind trekt. 

 

Gelukkig maken de leuke gasten veel goed.

 

Dan komt hier hét nr van Airbnb 020-5222333

Dit mailadres kreeg ik: sutport@airbnb.com. Ik heb 'support' geprobeerd en 'nl' ipv 'com'. 

 

Succes en ik hou me aanbevolen voor nog meer nrs en adressen van Airbnb 💪

 

Groeten

ineke

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf