🍃[FESTIVAL] De droogdoek, de redding van gevlekte handdoeken! 🍃

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

🍃[FESTIVAL] De droogdoek, de redding van gevlekte handdoeken! 🍃

Zoé27.pngDit artikel is onderdeel van het CC Duurzaamheids- festival. Het oorspronkelijke artikel is door @Zoé27  in het Franstalige Communitycentrum gepost. Hieronder staat de vertaling. De volledige opstelling van het festival kun je hier vinden.

-------------------------------------------------------------------------------------

Veel verhuurders hebben te maken met beschadigde handdoeken door gasten, met name door het verwijderen van make-up. Soms zijn de vlekken niet te verwijderen en kunnen de handdoeken niet meer aan de gasten worden aangeboden.

Er zijn vele strategieën om dit te voorkomen: gebruik van donker linnengoed, het in rekening brengen van de schade, het aanbrengen van verbodsbepalingen in de accommodatie, enz.

Sommige accommodaties zijn zeer ingenieus geweest en hebben een oplossing gevonden die zowel de witheid van hun handdoeken behoudt als verspilling van geruïneerde handdoeken voorkomt! 

Ik vind dit een geweldig idee, omdat het een alternatief biedt voor het simpelweg verbieden van het gebruik van handdoeken voor smoezelige doeleinden.

Sybe_0-1682415700949.png

Vertaling van de tekst: 

"De droogdoek 

Ik ben niets anders dan verlaten droogdoeken. Ik ben misschien oud en versleten, maar schoon.
Ik ben nog altijd goed van dienst, beste gasten. Geef je me een kans, dan kan ik een plas opvegen, je make-up schoonmaken of zelfs je schoenen poetsen.

Dus gebruik mij nou maar, in plaats van die pluizige witte handdoek.

Als ik daarna vuil en niet meer te gebruiken ben, gooi me dan op de grond, zodat ik kan worden schoongemaakt en opnieuw gebruikt! »

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf