Accuraatheid

Belinda316
Level 1
Gelderland, Netherlands

Accuraatheid

Hallo allemaal, 

Ik krijg bij de recensies meestal mindere waardering bij het punt accuraatheid. Maar wat houdt dat precies in?

 

Ik reageer altijd binnen een kwartier. Wat de werkelijkheid en foto's betreft zijn er alleen maar kleine verbeteringen zoals een andere tuin salontafel, de beplanting is gegroeid maar wel netjes en er ligt nu een kleed binnen waardoor het niet meer zo kaal oogt.

 

 

2 Antwoorden 2
Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Belinda316  Accuraatheid houdt in dat je advertentie omschrijving en je foto’s overeenkomen met wat er daadwerkelijk is en wat je biedt. Als jij aangeeft dat je kleine dingen hebt veranderd zoals een kleed toegevoegd … ja dan komt dat niet meer overeen met je foto’s. Vaak zit het ‘m in de omschrijving. We zijn zo geneigd om een super goede advertentie tekst te schrijven dat t daar wel eens te mooi van kan worden. Je kan beter under scoren dan over scoren. Benoem bijvoorbeeld ook dingen die mensen misschien niet zo oke vinden. Ik heb bijvoorbeeld een wilde tuin. En zeg dan ook in mijn ad dat mensen geen net aangeharkte tuin moeten verwachten. En ik benoem dat we een composttoilet hebben. Vind ook niet iedereen leuk.  Zo zeg maar. Kan je hier wat mee?

 

Fijn pinksterweekend 

Groetjes Katja
Belinda316
Level 1
Gelderland, Netherlands

Hoi Katja202, bedankt voor je reactie. Het is mij helemaal duidelijk nu. Nog even de heg knippen over een week en ik ga nieuwe foto's maken van hetgeen wat er veranderd is. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf