Assistentie bij verhuren GENT

Assistentie bij verhuren GENT

Beste allen,

 

Ik ben op zoek naar een ervaren verhuurder(s), die voor mij mijn woning te Gent wil verhuren en beleid coördineren. Het verhuur dient te verlopen via de wettelijke normen. Takenpakket omvangt het beheren van de agenda, regelen van schoonmaak (mogelijkheid tot externe firma), controleren van de woning na verhuur en eventuele ontvangst van de gasten. Tarief voor vergoeding overeen te komen.  Geïnteresseerden voor meer detials omtrent de woning, en maken van eventuele afspraak, kunnen mailen naar: **

 

Dank!

 

Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen

 

5 Antwoorden 5
Wim14
Level 2
Ghent, Belgium

Beste Barbara,

 

Ben je nog steeds op zoek naar een ervaren airbnb assistent verhuurder ?

 

Misschien kan ik wel iets betekenen.

 

Laat maar weten 

Groeten Wim Roegiers 

 

Dag Wim @Wim14

 

 

 

Ik ben ook op zoek naar een assistent verhuurder voor mijn airbnb in de Keizer Karelstraat te Gent.

Het is vrij dringend dus indien je zin hebt om bij te verdienen en een aangename wisselwerking tegemoet te gaan, mail me  gerust op ** @Barbara632 ; als je iemand kent; shoot 🙂

 

Groetjes

 

Sarah

 

Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen

Guy197
Level 1
Ypres, Belgium

Dag Wim,

 

Wij hebben 2 kleine studio’s nabij Sint-Pietersstation die we via Air bnb willen verhuren: kun je ons hierbij helpen ?

 

guy en ciska **

 

Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen

Dave314
Level 2
Ghent, Belgium

Dave Derycke

Yda0
Level 1
Ghent, Belgium

Hallo,

 

Ik  ben op zoek iemand die voor mij mijn woning te Gent wil verhuren en beleid coördineren voor de periode van 6 weken. Het verhuur dient te verlopen via de wettelijke normen. Takenpakket omvangt het beheren van de agenda, schoonmaak, controleren van de woning na verhuur en eventuele ontvangst van de gasten. Tarief voor vergoeding overeen te komen.  Geïnteresseerden voor meer detials omtrent de woning, en maken van eventuele afspraak, kunnen mailen naar: **

 

Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf