Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede er...
Laatste reactie
Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede ervaringen tot nu toe, maar wat we graag willen is dat er gedurende...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Beste allen,
Ik ben op zoek naar een ervaren verhuurder(s), die voor mij mijn woning te Gent wil verhuren en beleid coördineren. Het verhuur dient te verlopen via de wettelijke normen. Takenpakket omvangt het beheren van de agenda, regelen van schoonmaak (mogelijkheid tot externe firma), controleren van de woning na verhuur en eventuele ontvangst van de gasten. Tarief voor vergoeding overeen te komen. Geïnteresseerden voor meer detials omtrent de woning, en maken van eventuele afspraak, kunnen mailen naar: **
Dank!
Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen
Beste Barbara,
Ben je nog steeds op zoek naar een ervaren airbnb assistent verhuurder ?
Misschien kan ik wel iets betekenen.
Laat maar weten
Groeten Wim Roegiers
Dag Wim @Wim14
Ik ben ook op zoek naar een assistent verhuurder voor mijn airbnb in de Keizer Karelstraat te Gent.
Het is vrij dringend dus indien je zin hebt om bij te verdienen en een aangename wisselwerking tegemoet te gaan, mail me gerust op ** @Barbara632 ; als je iemand kent; shoot 🙂
Groetjes
Sarah
Dag Wim,
Wij hebben 2 kleine studio’s nabij Sint-Pietersstation die we via Air bnb willen verhuren: kun je ons hierbij helpen ?
guy en ciska **
Dave Derycke
Hallo,
Ik ben op zoek iemand die voor mij mijn woning te Gent wil verhuren en beleid coördineren voor de periode van 6 weken. Het verhuur dient te verlopen via de wettelijke normen. Takenpakket omvangt het beheren van de agenda, schoonmaak, controleren van de woning na verhuur en eventuele ontvangst van de gasten. Tarief voor vergoeding overeen te komen. Geïnteresseerden voor meer detials omtrent de woning, en maken van eventuele afspraak, kunnen mailen naar: **