Wat hosts zeggen

    Hallo allemaal,Als je specifieke vragen hebt over hoe Airbnb werkt en hoe je je aanbiedingen kunt beheren, reserveringen accepteren, speciale aanbiedingen verzenden, betalingsmethoden instellen en meer, dan kun je bladeren door de gesprekken in dit gedeel...
    HalloKan er mij iemand duidelijk maken hoe ik een waarborg kan opeisen als verhuurder ?Vind daar weinig van terug op de site,,deze morgen melding gekregen dan de lakens vervuild zijn door rode wijn erop te morsen,,,staat alleen vermeld dat je dit binnen d... Laatste reactie door Mary128
    Beste mede-Airbnb'ersJullie zijn vast bekend met de recente ontwikkelingen omtrend Airbnb. Mede door mijn persoonlijke ervaringen heb ik besloten om mijn scriptie te schrijven over veranderingen in het imago van Airbnb vanuit het perspectief van de Airbnb... Laatste reactie door Bob43
    Taal probleem De reactie van Airbnb in mijn mailbox zijn in een zeer vreemde taal, dus ik kan niet reageren.Nu kan ik wel de taal aanpassen maar moet ik een wachtwoord invoeren voor bevestiging ( wachtwoord vergeten).DE link om het wachtworod aan te pass... Laatste reactie door Bob43
    Ik kan meerdere gasten plaatsen. Als 2 gasten boeken via airbnb dan wordt de kalender geblokkeerd. Maar ik wil de kalender open hebben omdat ik meer gasten kan hebben. Hoe doe ik dat? Laatste reactie door Bob43
    Hallo,op air bnb wordt je beoordeeld op de snelheid waarop je op een bericht reageert, niets mis mee natuurlijk. maar........als er een aanvraag komt van een huurder en het kan, om een of andere reden, waarschijnlijk niet doorgaan (huurder) dan is vaak he... Laatste reactie door Bob43
    ik heb een hele vervelende ervaring achter de rug vandaag. gasten wilden graag extra vroeg komen, 10 AM. okee, heb verteld dat ik nog even bezig kon zijn, maar dat ze welkom waren en ik ze om die tijd verwacht ben die nacht daarvoor op de camping gebleven... Laatste reactie door Bob43
    Where can i find the actual button to have Airnbn come into the resolution talks. I'm getting an email that i can select 'Involve Airnbn in the resolution' but the button is nowhere to be found. Can anyone help me? Best regards, Thijs Laatste reactie door Bob43
    Vaak nemen mijn gasten het niet nouw met het uur van vertrek , ik ben al flexibel maar als er andere gasten opkomst zijn krijg ik mijn ruimte niet netjes op 2 uurtjes . Laatste reactie door Bob43