Hei, hei.
Jeg lager alltid i stand en liten velkomstgave til gjestene. Forsøker å finne frem til lokal mat eller drikke. Eller det kan være en velkomstgave som er relatert til hvorfor de velger å komme til Grimstad. Om det f.eks er et bryllup, en filmfestival eller familiebesøk. Det gjør sikkert dere andre også 😊Gjestene blir i alle fall veldig fornøyde 😊
Akkurat nå har jeg kjøpt inn ett par gaver til to små jenter som kommer tilbake til sommeren. Så koselig å gjøre ❤️Det jeg har forsøkt å bidra med, har i alle fall ført til at gjester kommer tilbake.
___
Hello, hello.
I always prepare a small welcome gift for the guests. I try to find local food or drink. Or it can be a welcome gift that is related to why they choose to come to Grimstad. Whether it's a wedding, a film festival or a family visit. I'm sure the rest of you do too 😊 In any case, the guests will be very happy 😊
Right now I've bought a couple of gifts for two little girls who are coming back this summer. So nice to do ❤️Det I have tried to contribute with, has in any case led to guests returning.
[Google translation added by OCM]