Goedemiddag allemaal!
De voorjaarsschoonmaak is de perfec...
Laatste reactie
Goedemiddag allemaal!
De voorjaarsschoonmaak is de perfecte tijd om je woning en de ervaring van je gasten nieuw leven in ...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hallo allemaal,
mijn eerste keer verhuren zit er op!
de eerste gasten hebben geboekt voor een maand.
Nu zijn ze door hun werk vandaag naar huis gegaan, 9 dagen eerder.
Nu wil ik mijn kalender weer openzetten alleen nu zegt die dat de gasten mij nog een 3e van de prijs moeten betalen. Hoe zit dit?
ik ben erg benieuwd.
groetjes Indira
Hoi @Indira53
Je kan bij de gegevens van de gasten een wijziging maken in de data en het verblijf inkorten tot de datum dat ze zijn vertrokken. ( host modus: gasten wiens reis je wil. inkorten>reserveringsgegevens> hulp >reservering wijzigen>verder data , accommodatie, aantal of prijs> dan kom je in het venster waar je de data kunt veranderen. Een verzoek daartoe wordt aan je gasten gestuurd, Wanneer zij daarmee akkoord gaan, hoeven ze niet het volledig overeengekomen bedrag van de huur te betalen en jouw kalender komt weer open te staan. Je kan ook altijd. bellen met Airbnb, of schriftelijk overleggen.
Een reservering van een maand heeft altijd de "lange termijn" annuleringsvoorwaarden.
Dat betekent dat gasten geen geld terugkrijgen voor de resterende (maximaal 30) nachten bij annulering (of inkorten) van een dergelijke reservering.
Ik neem aan dat de reservering is geannuleerd of ingekort ? Anders worden de resterende 9 nachten niet vrijgegeven.
Voor overzict betalingen moet je in Transactie History zijn.
Voor "lange termijn" reserveringen wordt in termijnen betaald/uitbetaald, maar als de duur 1 maand was, is het ws gewoon in 1 termijn afgehandeld.