no payment received

Respondido!
João32
Level 1
Lisbon, Portugal

no payment received

Hello, I'm new here and I'm already hosting some guests. I Didn't received anything yet, also I had to cancel 2 reservations since I made some mistakes (newbie mistakes...), and looks like I have to pay 100USD for it. is this for real??' how come I can't contact anyone in airbnb? Who are these people who deal with my (my, yes, my) money?

Best regards, João.

Melhor Resposta
Francisco65
Level 10
Balneário Camboriú, Brazil

Hi @João32

I recommend you to do a contact with the support center in Portugal at phone +351 30 880 3888.

Best regards!

airbnb-dicas.com.br

Exibir Melhor Resposta no post original

4 Respostas 4
Francisco65
Level 10
Balneário Camboriú, Brazil

Hi @João32

I recommend you to do a contact with the support center in Portugal at phone +351 30 880 3888.

Best regards!

airbnb-dicas.com.br

MariaEugenia17
Level 1
Campo Grande, Brazil

Eu tb não recebi o valor da hospedagem. O erro foi meu , inseri a conta para recebimento faltando um zero. 

Já corrigi o erro. 

Não sei como dazer agora para receber. 

Alguém pode me informar.?

Tersia0
Level 2
Roodepoort, South Africa

Hi, 

Im from South Africa and need to contact airbnb to find out why I havent received payment, I sent messages on the support page but someone kept closing my case when its definitely not resolved as I havent received a payment and my guests have left already.  Its a large amount. 

who do I contact from South Africa please. 

Regards, 
Tersia 

Gaby
Administrator
Administrator
London, United Kingdom

Hello @Tersia0, you can visit the Community Center for English speakers here: https://community.withairbnb.com/t5/Community-Center/ct-p/community-center

-----

Por favor consulte as Normas da comunidade

Explore os artigos da Central de Recursos

Como preparar sua acomodação para os hóspedes
Dicas de anfitriões no Airbnb Plus: como dar um toque único à sua acomodação
Ajude os hóspedes durante as estadias