Wat hosts zeggen

Hallo allemaal,Als je specifieke vragen hebt over hoe Airbnb werkt en hoe je je aanbiedingen kunt beheren, reserveringen accepteren, speciale aanbiedingen verzenden, betalingsmethoden instellen en meer, dan kun je bladeren door de gesprekken in dit gedeel...
Hallo allemaal, Een huurder wil, ivm ziekte haar reservering cancelen. Geen probleem, want men had van tevoren al aangegeven dat de boeking onder voorbehoud zou zijn. Nu wordt mij als verhuurder gevraagd om bij Airbnb de reservering te cancelen, maar ik b... Laatste reactie door Mirjam0
Hallo, Ik heb een aanvraag van een groep geaccepteerd, maar nu wordt door de boeker gemeld dat iemand anders vanaf nu contactpersoon is. Ik weet dus niet wie of wat voor iemand dat is. Ik overweeg om te cancelen. Is dat redelijk en ben ik daartoe gerechti... Laatste reactie door Monica-and-Frans0
Sind deze week zijn mijn buren aan het verbouwen. IK heb vanochtend gemerkt dat ze al om 7.30 beginnen met boren. Vaak heb ik gasten in het weekend, daarvoor maakt het niet uit. Maar nu heb ik ook gasten door de week. Wat bied ik ze aan als compensatie? E... Laatste reactie door Edith18