ik zoek telefoonnummer van airbnb

Opgelost!
Frank68
Level 1
Naarden, Netherlands

ik zoek telefoonnummer van airbnb

Ik wil graag even telefonisch contact voor wat info van airbnb, ik kan alleen nergens een nummer vinden.

Weet iemand of airbnb wel telefonisch bereikbaar is?

MVG,

Frank

Beste Antwoord
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo, we hebben een handleiding over hoe je het beste contact met Airbnb kunt opnemen [Klik hier om de handleiding te openen

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

90 Antwoorden 90
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Als u even de moeite neemt deze community-vraag vanaf het begin te bekijken, staat al bij de 2e (!) reactie het telefoonnr genoemd. Ook in de HELP van Airbnb staat het genoemd.

Marie-José19
Level 2
Leiden, Netherlands

Een zeer domme en klantontvriendelijke plek om een tel. nr. te plaatsen. Echt bedoeld om het te verstoppen. Ze moeten het gewoon bij contact zetten. Rare jongens van AirBNB

Mary128
Level 2
Vlissingen, Netherlands

dat had ik ook .ze zeiden dat het vuil was .terwijl ik er nog nooit 1x van gehoord had .ik woon aan zee .dus er ligt altijd wel wat van wat op stof lijkt .

Dag Trudy,

Ik heb iets gelijksoortig meegemaakt en begrijp je compleet Je staat er machteloos tegen...:-(

Joop-and-Nicole0
Level 1
Nijmegen, Netherlands

In het begin was AIRBNB vriendelijk en correct voor zijn verhuurders langzaam aan is het een "facebook""verhaal. De organisatie gaat net als facebook, youtube, google zelf bepalen wat jij MOET en wat jij NIET MAG! Typisch een USA bedrijfscultuur. Zeer irritant en exstreem onvriendelijk! Wimdu is zonodig NOG ERGER!  Dan komt de uitermate slechte bereikbaarheid met een mens van vlees en bloed bij. Ja Mailen tot je een ons weegt met regeltjes nichten die consequent niet lezen, maar artikel ... paraaf ... etc. erbij halen ongeacht of dat reeel is.   Veel ergenis!!!  Als verhuurder ben ik in "loondienst" lijkt het wel. Ik moest onlangs foto;s opsturen dat ik ook echt n hartaanval gehad heb anders kreeg ik een boete voor een boeking die ik vanwege een hartaanval netjes had weten te verplaatsen naar een andere AIRBNB houder en de gast daarover gebeld jawel ... gebeld!  Gast was akkoord en allemaal geen probleem helemaal happy, maar daarna AIRBN een klacht ingedient dat ik zomaar voor dit engelse meisje iets anders ( vergelijkbaar) had geboekt! Ik mocht ...jawel... geen contact met gast opnemen en niet annulere  ( had niet geannuleerd!!) en geen contact met andere AIBNB verhuurders opnemen!! IK was en ben daar pis link over! Maar... dat was regel tig paragraaf zoveel... niet te begijpen! Nadat ik had MOETEN BEWIJZEN dat ik in het ziekenhuis met een hartaanval lag, bleef het met deze waarschuwing!!!!!!!  

Peter178
Level 1
The Hague, Netherlands

De arrogantie van de macht . Herkenbaar. 

Beste Peter,

Voor mijn onderzoek naar de tevredenheid van verhuurders op online platforms zoals Airbnb, zou ik u graag een paar vragen willen stellen en wellicht vragen voor een intervieuw? Dit project is een onderdeel van me school en zou het geweldig vinden als u me zou kunnen helpen.

Ik ben benieuwd naar :

hoeveel jaren of maanden U in samenwerking ben met dit bedrijf ?

Wat u verhuurt?

Uw tevredenheid over dit bedrijf?

Wat voor gasten u binnen krijgt en wellicht overlast ondervindt van deze gasten?

Ik hoop dat u me vragen kan beantwoorden en contact met me op neemt

mijn telefoonnummer is 0620664794

U kunt ook gewoon een reactie achterlaten op deze site

Mvg, Milan

Mary128
Level 2
Vlissingen, Netherlands

ik zoek een nderland talig telfoon nummer .krijg kontant mail op mijn site ,dat ik mijn naam niet mag voeren .

Mary128
Level 2
Vlissingen, Netherlands

inplaats van een boeking ,stuur die persoon dat ik ogenblikkelijk naam verandering moet doen .wil weten wat mijn rechten zijn .

Ruud8
Level 1
Den Burg, Netherlands

inmiddels het nummer kunnen achterhalen?

Is een drama gewoon

Met een vriendelijke groet

Ruud

E8
Level 1

Kan iemand mij vertellen wat de betekenissen zijn van de symbolen die bij de huur prijs staan?

Mary128
Level 2
Vlissingen, Netherlands

ik begrijp er al helemaal niets van .Ik heb me ook maar ingeschreven bij de gemeente voor toeristen belasting en bij belasting dienst door gegeven .nu ben ik een kleine zelfstandige Je weet maar nooit het komt toch op je rekening .Kan er allemaal geen touw meer aan vast knopen ben bijna 70 ,en het zijn mijn nodige inkomsten ,dus ik ga maar op zeker .

Joke0
Level 1
Oudkarspel, Netherlands

Ik heb een verschil van mening met airbnb . Wegens annulering door  een gast  zou ik 141,00 euro krijgen. (dag van te voren)

Dit staat wel op de transactie lijst maar is nooit aan mij uitbetaald. De gast schijnt heeft hier bezwaar tegen te hebben gemaakt en heeft

het hele bedrag terug gekregen. Vervolgens trekt airbnb van mijn volgende betaling de 141,00 van mijn verdienste af. Maar ik heb

nooit iets op mijn rekening gehad.

Heb inmiddels hier al een aantal mails over en weer met Laura gehad. Maar ze wil het niet begrijpen en zegt nu dat de zaak is afgehandeld dus de zaak is gesloten. 

Hoe krijg ik mijn 141,00 weer terug???

Joke0
Level 1
Oudkarspel, Netherlands

Volgende zaak. Ik had gasten met 2 kleine kinderen. 1 van 9 maanden en 1 van 2 jaar.

Normaal accepteer ik geen kinderen onder de 2 jaar i.v.m. stapelbed. Maar gasten wilden zo

graag dus vooruit maar.

De hele week hebben ze binnen gezeten terwijl de zon scheen.Alle ramen en gordijnen dicht.

Ze hadden geen auto dus we hebben ze ook nog van de bus gehaald en gebracht.

Bij betreding van het huisje schrokken we ons rot. Een grote bende. De afwas met alle resten

met schimmel in de pannen. 1 Pan was stuk. Het vloerkleed was vol getrapt met snoepjes en 

andere restjes. Moest ik laten stomen. We hebben 2 dagdelen moeten schoonmaken.

Heb een klacht ingediend en na veel foto,s en bonnen te hebben opgestuurd kreeg ik 150,00 euro

schade vergoeding. Toegezegd door ene Jerry. Dit is inmiddels bijna een maand geleden maar er

staat nog steeds niets op mijn rekening. Na diverse mails zeggen ze dat het afgewerkt is en de zaak

gesloten is. !!  

Wie kan mij zeggen hoe ik mijn geld kan krijgen??/

Faya nooit iets doen eerst denken tip. Vertrouw niemeand zomaar lees eerst reviews man

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.