Marketing-Seite Abzeichen

Doris35
Level 2
Saas Fee, Switzerland

Marketing-Seite Abzeichen

Liebe Community, eine etwas schwierige Frage, wer kann und will mir das erklären. Lieben Dank für Eure Zeit.

Es geht um das Einbinden der Bewertungen auf der eigenen Homepage. Wie ich feststelle hat sich da etwas geändert.

Unter Account Einstellungen finde ich jetzt auch Abzeichen, was irgendwie der Marketing-Seite gleicht.

Was ist jetzt der Unterschied?

Und muss ein Besucher meiner Homepage einen Account bei airbnb haben um die eingebundene Marketing-Seite oder allenfalls Abzeichen zu öffnen?

Danke für eine Erklärung.

Doris

1 Reply 1
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hello  ,

The badges are a set of HTML code (mostly Javascript) you can use to integrate in a personal website. It then displays some info about your listing + reviews inside the personal webpage and visitor can be directed to the listing itself. Unfortunately the badges don't function allways very well due to errors.

The "marketingpage" is just your homepage, it's a webpage on the airbnb website which shows your listing(s). You can link to it from social media, email etc. You can also upload a coverphoto (which you did allready)

Your homepage is: https://www.airbnb.nl/users/38926343/listings

Visitors can see both without owning an Airbnb account, but offcourse only can book when they have a valid account.