Recent

Robert-Frank0
Level 2
Almere, Netherlands

Recent

Een vraagje: hoe kan ik Airbnb overtuigen dat enkele gasten liegen over hun tevredenheid om mij zwart te maen, in kwaad daglicht te zetten, omdat Airbnb alle leugens blijkbaar klakkeloos overneemt en geloofd!! Wat kan ik daartegen doen, omdat in mijn ogen Airbnb toch streeft naar eerlijke ervaringen?! Robert Frank Wienneke uit Almere

3 Replies 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Robert-Frank0 

This is the English community, there is also Dutch one:

Community Center (NL) - Airbnb Community

Ik zou niet proberen Airbnb daarvan te overtuigen. Het is algemeen bekend dat meestal de zijde van de gast wordt gekozen. Overigens zie ik geen slechte beoordelingen in je profiel, dus waar liegen de gasten dan over en waar doen ze dat ?

Met vr.gr.,

Emiel

Robert-Frank0
Level 2
Almere, Netherlands

Dank voor je reactie .

De leugens zijn o.a. dat ik alle ruimten met hen der.

Robert-Frank0
Level 2
Almere, Netherlands

..met hen deel dat schreef een leugenaarster.

Want dat is nooit!

Dat kan 99% van mijn gasten bevestigen, ik heb slechts mijn kantoor BENEDEN!

Dan de voorlaatste Duitsers: de bedden zijn vies er zat ook een haar op.

99% van mijn gasten is zeer tevreden en jubelt toe hoe BRANDSCHOON mijn bedden zijn!

Het gaat hier om, dat sommige lieden om welke reden dan ook, mij willen uitschakelen. Zolang Airbnb de kant van de leugenaars blijft kiezen, terwijl zij zelf de geweldige recenties onder hun ogen hebben, is mijn vriendelijke verzoek om daar rekening mee te houden. Meeste stemmen gelden..ook gemiddelden gelden.

Het kan toch niet zijn dat een geweldige host met fantastische referenties, in één keer uitgeschakeld wordt door een leugen??

Tja als dat toch hun beleid is dan moeten wij het accepteren.

Ik wilde het gewoon kenbaar maken.

Dank je wel dat in mijn mening kon geven , die er iets mee of niet .

Goedenacht.

Robert Frank Wienneke