Marthe60 Level 1 Dissatisfied guests / Misfornøyde gjester Hei, jeg hadde noen gjester her i noen dager som har lagt ig... Latest reply Hei, jeg hadde noen gjester her i noen dager som har lagt igjen en halv dårlig tilbakemelding. Jeg reagerer på det de legger ... Latest reply
Ivana-and-Lorenzo1 Level 2 Superhost for 13 years – Airbnb refused to remove what I bel... I have been an Airbnb Superhost for more than 13 years, welc... Latest reply I have been an Airbnb Superhost for more than 13 years, welcomed over 2,000 guests, and maintained an overall rating of 4.9. ... Latest reply
Inna22 Level 10 When is it ok to call host at night? Obviously if there is a water leak, call me any time. What a... Latest reply Obviously if there is a water leak, call me any time. What about this one though? Guest messages that they need to check at 2... Latest reply
Geoff7 Host Advisory Board Member Unreasonable hospitality—or not? The book Unreasonable Hospitality by Will Guidara highlights... The book Unreasonable Hospitality by Will Guidara highlights the tension between going above and beyond for guests with setti...
Elisa Community Manager Do you review guests immediately after check-out, or do you ... Hello everyone , I hope you’re having a great week! Rev... Latest reply Hello everyone , I hope you’re having a great week! Reviews shape trust in the community, yet timing can change the mess... Latest reply
Francesco602 Level 10 AirCover Denied Despite Clear Evidence! Suggestions? Hello Community!I want to share a recent AirCover experience... Latest reply Hello Community!I want to share a recent AirCover experience, as I believe the reasoning used to deny my claim feels quite ab... Latest reply