inlog problemen

B10
Level 2
Nijmegen, Netherlands

inlog problemen

dag,

 

ik weet mijn huidige wachtwoord niet en kan hierdoor vaak niet inloggen (door een 'bug' oid kan ik meestal -niet altijd- wel via PC in mijn airbnb komen, maar niet op bijv de app in mijn telefoon.  Dit is erg vervelend!

ik wil graag mijn wachtwoord wijzigen, maar heb daarvoor mijn huidige wachtwoord nodig..en die weet ik dus niet!

heb al meermaals geprobeerd middels uitloggen en dan 'wachtwoord vergeten', maar krijg nooit een mail van airbnb in mijn inbox waarmee ik mijn wachtwoord kan wijzigen. 

 

zeer onhandig, hoe kom ik achter mijn huidige wachtwoord en/of gaat airbnb mij een wijjzigingslink mailen?

H E L P

2 Antwoorden 2
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @B10

 

Deze post is al wat ouder, maar bij deze toch nog even een reactie.

Zodat jezelf en een ander er eventueel ook nog wat aan heeft.

Ik neem even voor het gemak aan, dat het je ondertussen al wel gelukt is om je wachtwoord te wijzigen. Want je hebt nog tot ruim een half jaar na dato verhuurd.

 

In dit soort gevallen kun je het beste even met het bij Airbnb geregistreerde telefoonnummer bellen naar Airbnb zelf. Die kunnen het probleem voor je verhelpen.

 

Het te gebruiken telefoonnummer is: +31 20 52 22 333

 

Ps.

Jij 2 dezelfde vragen, dus ik 2 dezelfde antwoorden 🙂

 

Succes!

Mary5026
Level 1
Galway, Ireland

Ik wil zelf kunnen opzoeken waar ik wil verblijven i.p.v. allerlei  ongevraagde advertenties ontvangen van plaatsen waar ik toch niet heen wil. Wat is er aan de hand met Airbnb?

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf