I am now already in a +10 day discussion with Airbnb on an i...
Latest reply
I am now already in a +10 day discussion with Airbnb on an issue of blocked days that are being switched to 'active' in the c...
Latest reply
Gust are dameging the accomodation, I sent them an e-mail, but no responce: Cleaning quote is so far $250 and they have 3 weeks to go, but I want the out, they are leaving light on 24/7 and take hot shower @ 20 min. I gave the a very cheap price and tried to contact airbnb, but they don't respond, so what do I do now?? Bente
Answered! Go to Top Answer
Hej @Bente3 🙂
Jeg kan se du er dansk så jeg skriver bare på dansk. Du kan ringe til airbnb og få dem til at aflyse reservationen. Sig du føler dig ukomfortable og utryg med de gæster du har nu og du vil gerne have at airbnb finder et andet sted til dem. De vil sikkert prøve at se om du kan finde en løsning mellem gæsterne og dig så reservationen kan fortsætte så du skal være bestemt. Jeg kan sagtens forstå du ikke har lyst til at have dem som gæster! Jeg har fundet ud af at lave priser ofte tiltrækker gæster der er ligeglade. Så derfor vil jeg hellere have færre gæster der er ordentlige og nogen der respektere mig og mit hjem. Jeg kan virkeligt anbefale det her forum. Jeg har lært rigtigt meget og der er mange flere ting der er vigtige at vide end man lige umiddelbart tror.
Jeg finder lige telefon nummeret til airbnb i Australien.
Skriv endelig en update. Jeg håber du går dem hurtigt ud.
Bedste hilsner Sandra /vært fra København.
Hej @Bente3 🙂
Jeg kan se du er dansk så jeg skriver bare på dansk. Du kan ringe til airbnb og få dem til at aflyse reservationen. Sig du føler dig ukomfortable og utryg med de gæster du har nu og du vil gerne have at airbnb finder et andet sted til dem. De vil sikkert prøve at se om du kan finde en løsning mellem gæsterne og dig så reservationen kan fortsætte så du skal være bestemt. Jeg kan sagtens forstå du ikke har lyst til at have dem som gæster! Jeg har fundet ud af at lave priser ofte tiltrækker gæster der er ligeglade. Så derfor vil jeg hellere have færre gæster der er ordentlige og nogen der respektere mig og mit hjem. Jeg kan virkeligt anbefale det her forum. Jeg har lært rigtigt meget og der er mange flere ting der er vigtige at vide end man lige umiddelbart tror.
Jeg finder lige telefon nummeret til airbnb i Australien.
Skriv endelig en update. Jeg håber du går dem hurtigt ud.
Bedste hilsner Sandra /vært fra København.
Tusind tak Sandra, har kun nu set dit svar, jeg fik alt i orden og de betalte de $250 for rengøring, jeg tog billeder og sende dem til airbnb, så de fik det i orden for mig. Happy New Year 2020.
Australia | +61 2 8520 3333 |
They paid the requested $250 cleaning fee