Amsterdam

Mieke0
Level 8
Amsterdam, The Netherlands

Amsterdam

Hi to all hosts and guests of Airbnb,

 

As Damir is in Rotterdam we are a group in Amsterdam, called "Hospitality in Amsterdam". We are open for the community but also like to get in touch with all the members of our group. You are from all over the world and we are all reaching out. So let's stay in touch and join the Community.

 

If ever you intend to come up to Amsterdam you will find about 2750 members that will help you out. Either with an apartment, room or advise. We can meetup, help you around.

 

So I am looking for Lucas, the man who addressing us on the Airbnb Open about Rio. He was also managing a group in Rio; I liked your story very much and would like to hear from you and like to meet you as I will travel to Rio.

Have fun today!

 

Mieke

20 Replies 20
Daniel158
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Hallo allemaal,

Ben op zoek naar een keybutler/schoonmaker voor mijn woonboot in Amsterdam/Dacostakade.

Heeft iemand een of meerdere gegadigden voor mij?

Het beste per antwoordmail: [Email Hidden]

Groeten

Daniel

 

Ida-July0
Level 1
Bali, Indonesia

hi, I have a flat in amsterdam and i am renting a room using airbnb. in the last perido I got may news in intarnet mentioning that the city of amsterdam do ot like to have anymore airbnb available there and that the governament make huge fine to the host that are offering a room in amspterdam, I hear about a 60 days limit of use in amsterdm and airbnb send me a mail few month ago that they will use a special tool to count the numbe rof night rented in amsterdam for each prifile, but that i haven't got any update form airbnb and i do not know from when the cout has start. 

 

Can I have soem info about it?

Thanks

Julua

 

Please do not write in doutch as I cannot undertand it. 

Han12
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Waar vindt de AirBnB-Meeting vanavond plaats?

Amanda-and-Chris0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Hi Mieke,

 

ik zou het heel leuk vinden om

huizen in amsterdam te co hosten. Ik host ons huis in Mozambique masr ben nu voor een half jaar in amsterdam en zou graag huizen op airbnb co hosten! Heb je enige tips 🙂

Luk0
Level 2
Antwerp, Belgium

Beste, ik heb een probleem en weet niet hoe ik met airbnb hierover kan communiceren. Misschien via jullie? Ik reserveerde een kamer bij Coleman & Christine (guesthouse near Vondelpark) van 7 tot 10 januari 2018. De dag erna kreeg ik last van acute rugpijn en moest ik tot mijn spijt mijn reis annuleren. Dit deed ik binnen de voorziene termijn, en de (vriendelijke) verhuurder verklaarde zich akkoord met uitstel van reis. Ik probeerde dan via airbnb mijn boeking te annuleren, maar na verschillende pogingen kreeg ik telkens de boodschap 'je hebt geen toegang' of 'oeps, we konden de pagina die je zoekt niet vinden - foutmelding 404' (dit kan ik met bewijzen aantonen). Ik zocht dan krampachtig naar andere wegen om met airbnb te communiceren, maar dat bleek schijnbaar onmogelijk? Ten gevolge van mijn berichtenwisseling kreeg ik dan op 6/1 van aibnb het bericht 'helaas is ... guesthouse near Vondelpark niet beschikbaar op jouw reisdata', met suggesties voor andere adressen. Beetje raar, want daar ging het helemaaal niet over. Tot mijn verwondering is intussen een bedrag van 126.85 euro van mijn rek.nr. gehaald. Ik wil graag met iemand van airbnb overleggen hoe ik dat bedrag kan recupereren, of hoe ik voor datzelfde bedrag een uitgestelde reservering kan maken. Met dank voor Uw antwoord!

Rob86
Level 2
Amsterdam, Netherlands

phonenumber helpdesk airbnb

 

Hi,

I can't find the phonenumber of the airbnb helpdesk on the site. 

Can someone give me this phonenumber or link to it.

I'am a host in Amsterdam .

 

Thanks in advance.

Rob